Om veiligheidsredenen is het aanbieden van artikelen alleen mogelijk als u uw postadres bevestigd heeft.
Dit gaat snel en eenvoudig in 3 stappen:
1. Adres controleren:
Controle van uw adres in uw klantenmenu.
2. Vrijschakelcode aanvragen:
Als uw adres correct is, vraag hier dan uw persoonlijke activeringscode per post aan. U ontvangt binnen de volgende 3 werkdagen ein brief met uw activeringscode.
3. Activeringscode invoegen:
Hebt u al een brief met de activeringscode ontvangen?
Als u de brief al hebt, voeg dan de activeringscode in het onder staande veld in,
Uw account wordt dan meteen voor het aanbieden van artikels vrijgeschakeld:
Wilt u uw vrijschakelcode per post aanvragen?
##ihre_adresse##
Als uw adres foutief is, gelieve dan op "annuleren" te klikken en corrigeer uw adres in uw klantenmenu.
Dit gaat snel en eenvoudig in 3 stappen:
1. Adres controleren:
Controle van uw adres in uw klantenmenu.
2. Vrijschakelcode aanvragen:
Als uw adres correct is, vraag hier dan uw persoonlijke activeringscode per post aan. U ontvangt binnen de volgende 3 werkdagen ein brief met uw activeringscode.
3. Activeringscode invoegen:
Hebt u al een brief met de activeringscode ontvangen?
Als u de brief al hebt, voeg dan de activeringscode in het onder staande veld in,
Uw account wordt dan meteen voor het aanbieden van artikels vrijgeschakeld: